T-Soft Müşterilerine Özel Supsis Canlı Destek 3 Ay Ücretsiz
Not: Kampanyamız 13.01.2023 Tarihinde Sona Ermiştir. Güncel Kampanyalarımıza Ulaşmak İçin Tıklayınız
T-SOFT MÜŞTERİLERİNE ÖZEL ÜCRETSİZ SUPSİS CANLI DESTEK
SUPSİS Canlı Destek Sistemi, işletmenizin tüm iletişimini tek bir panelden yönetmeyi sağlayan bir iletişim çözümüdür.
WhatsApp, Facebook, Instagram gibi sosyal medya hesaplarınızdan, internet sitenizden hatta telefonunuzdan gelecek tüm talepleri tek uygulama üstünden ekipçe karşılayabilirsiniz.
Ziyaretçilerinizi mutlu müşterilere dönüştürmek için doğru adrestesiniz.
T-Soft müşterilerine özel 10 OCAK 2023- 10 NİSAN2023 tarihleri arasında SUPSİS CHAT'A kaydolmanız halinde, 3 aylık PRO CANLI DESTEK lisans ÜCRETSİZ tanımlanacaktır.
WHATSAPP VE CHATBOT PAKETLERİMİZ İSE BU TARİHLER ARASINDA %50 İNDİRİMLİ SATIN ALABİLİRSİNİZ.
KAMPANYADAN NASIL FAYDALANABİLİRİM?
- Özelliklerimizden faydalanmak çok kolay!
- T-Soft uygulama marketinin arama kısmına SUPSİS yazarak bizleri ücretsiz olarak sitenize entegre edebilirsiniz.
- T-Soft Uygulama Marketinden Kurulum Yaparak Hemen Kullanmaya Başlamak İçin Tıklayınız
SUPSİS SİZLERE NE SAĞLAR?
Müşteri temsilcilerinizin takip etmesi gereken birçok kanal var. Sosyal medya, internet sitesi, sürekli çalan telefonlar...
İşte bu noktada imdadınıza SUPSIS yetişiyor. Bütün kanalları tek bir panel üzerinden yönetebilir, kontrol edebilir, raporlayabilirsiniz.
SUPSİS'İ FARKLI KILAN NEDİR?
Supsis'in dünya standartlarının üzerinde bir ChatBot sistemi vardır.
Dünyanın en gelişmiş yapay zeka konuşma robotu olan ChatGPT ile sağlamış olduğumuz entegrasyon sayesinde, müşterileriniz ile siz uyurken bile konuşan ve onu doğru yönlendiren bir sisteminiz olacak.
OTOMATİK DİL TANIMA VE ÇEVİRİ
Otomatik dil çevirici sayesinde siz ana diliniz ile yazıyorsunuz, karşı tarafa otomatik o dilde mesajlar gidiyor, aynı zamanda karşı taraf ana dili ile yazıyor size çevrilerek ana dilinizde ve mesajın orijinali geliyor.
GÖRÜNTÜLÜ VE SESLİ GÖRÜŞME
Görüntülü görüşmelerin yanında dilerseniz sesli görüşmeler yapabilir, ekran paylaşımı yaparak daha iyi destek olabilir ve Chat içerisinden resim, ses kaydı, konum paylaşabilirsiniz. Tüm bu özellikler ücretsiz paketimizde sizler ve işinizin gelişmesi için sunulmaktadır.
RAPORLAMA
Supsis size hangi raporları sunuyor.
Temsilci çalışma saatleri gün içerisinde personelinizin yaptığı tüm hareketleri kaydediyor.
KISAYOL KULLANIMI
Çağrı merkezi çalışanları oluşturulan klavye kısayollarıyla yalnızca birkaç tuşa basarak müşterilere çok hızlı bir şekilde yanıt vermektedir.
ÇEVRİMDIŞI MOD
Çevrimdışı olduğunuzda size gönderilen mesajlara e mail ile cevap verebilirsiniz.
UZAKTAN İZLEME
Personelinizin müşteriler ile yaptığı görüşmeleri uzaktan izleyebilir çıktısınız alabilirsiniz.
TEMSİLCİLER ARASI MESAJLAŞMA
Personelleriniz başka bir programa ihtiyaç duymadan Supsis üzerinden birbirleriyle iletişim halinde olabilirler.
ZİYARETÇİ VE MÜŞTERİLERİNİZİ DEPARTMANLARA AYIRMA
Müşterileriniz ile ilgili notlar düşebilir ilgili birime anlık olarak kaydırabilirsiniz.
SPAM ZİYARETÇİ ENGELLEME
Temsilciler dilerse spam ziyaretçileri engelleyebilir yasaklı kelimeler oluşturabilir.
BİLDİRİMLER
Özelleştirebildiğiniz bildirim sesi ile temsilciye yeni ziyaretçi vs gibi anlık bildirimler gider.
PERSONEL YOĞUNLUK ORANINI HESAPLAMA
Sistemdeki çevrimiçi temsilcilerin toplam alabildiği konuşma sayısının doluluk oranıdır.
Personellerinizin ortalama ne kadar sürede müşterileri ile konuştuğunu, kaç sn de bir cevap üretiyor, müşteriyi bekletme oranı gibi birden fazla performans ölçümü bulunmaktadır.
Kaç kere mola aldı, kaç dk mola aldı, hangi saatlerde mola aldı bunların hepsinden haberdar olmak ister misiniz?
KONUŞMA KAYITLARINI MAİL İLE ALMA
Müşteri temsilcisi ile yapılan konulma kayıtlarını dilerseniz ziyaretçi dilerseniz siz mail olarak alabilirsiniz.
KOLAY VE HIZLI ENTEGRASYON
Web sitesi sağlayıcıların mağazalarından ürünümüzü ücretsiz kurabileceğiniz gibi bütün altyapılara uygun bir sistemdir.
ÖZELLEŞTİRME
Sohbet ekranını, baloncuklarınızı istediğiniz renk ve şekilde yapabilirsiniz.
MÜŞTERİ ANLIK TAKİBİ
Yaptığı sayfa yenileme hareketlerine kadar takip edebiliyorsunuz. Sisteminize gelen çağrı ticket ve chatlerin adetleri, günlere göre analizleri, gün içerisindeki yoğunluk haritası, personellerinize olan dağılım oranları gibi birçok rapora sahip olabilirsiniz.