Menüyü Kapat
Türkçe
Türkçe
English
العربية
Kampanyalar
Helorobo ile WhatsApp ticarete başlayın

Tüketicilerin bizi aramamasını, soru sormamasını, hiç bir iletişim kanalını kullanmadan alışverişini yapmasını bekliyoruz ama işler istediğimiz gibi gitmiyor hiç bir zaman

Tüketici için en kolay yöntemin sanal mağazadan sipariş vermek olduğundan çok eminiz, peki müşterilerin farklı kanalları kullanmak konusunda bu ısrarı neden o zaman?

WhatsApp üzerinden müşteriye satış yapmak için harcanan zamanın çok daha azına, hem de sanal mağazanın çağrı merkezi operatörünün de mesaisi gitmeden müşterisi kendisi online olarak alabilir diye düşünüyoruz.
Peki müşteri ne istiyor? Her gün, her saat, ailesiyle, sevdikleri ile, iş arkadaşları ile, müşterileri ile, hem şahsi hem de ticari iletişimini sürdürdüğü WhatsApp üzerinden sorularını sormayı, internet alışverişini yapmayı bekliyor.

Müşterinize Alıştığı Platform Üzerinde, Farklı Bir Deneyim Yaşatın

Çoklu Operatör Desteği

Helorobo ile tek bir WhatsApp numarası üzerinden farklı müşterilerden gelen mesajları, birden fazla operatör ile yönetebilirsiniz. Bu sayede, çok sayıda müşterinin aynı anda yazması durumunda, bekleme süresini kısaltır ve iletişimi farklı çağrı merkezi operatörlerine yayabilirsiniz.

Üyelik İlişkilendirme

Görüşmekte olduğunuz müşteri eğer sanal mağazanızın mevcut üyesi ise, HeloRobo müşterinin WhatsApp numarasından bunu tespit eder ve çağrı merkezi operatörüne müşteriye ait eski siparişler, yazışmalar, sipariş durumları vb. bilgileri gösterir. Bu sayede müşterinin sorularına yanıt verme süresi çok kısalır, müşteri memnuniyeti artar.

Ürün Sunumu

Müşteri bir ürün ile ilgili bilgi almak istediğinde, isterseniz HeloRobo panelinden ürüne ulaşır ve tek tuşla müşteriye gönderebilir, isterseniz sanal mağazadaki bağlantı adresini yazarsınız. Müşteriniz, ürünün fotoğrafı, ürünün adı, liste fiyatı ve varsa indirimli fiyatı, varsa ürünün renk ve bedenlerini sanki bir sanal mağazadaymış gibi görür. Bu şekilde bir çok ürünü müşteriye gönderebilir ve satın almak istediği ürünü seçmesini sağlayabilirsiniz. Müşterinizin kolay seçimi için her gönderdiğiniz ürün bağımsız bir numara ile etiketlenir, müşterinizin size sadece o numarayı göndermesi yeterlidir.

Müşteriyi Siteye Üye Yapabilme

Müşterinin siteye üyeliği HeloRobo üzerinden yapılabilmektedir. Müşterinin üyelik bilgileri alınarak, sanal mağaza üzerinde üyeliği oluşturulabilmekte, müşteri daha sonraki alışverişlerini doğrudan sanal mağaza üzerinden de yapabilmektedir.

Müşterinin Sepetine Ürün Ekleyebilme

Müşterinin almak istediği ürünler, müşteri sepetine HeloRobo üzerinden kolayca eklenebilmektedir. Sepete eklenen ürünleri müşteri sanal mağazaya doğrudan erişirse veya mobil uygulamadan erişirse üye girişi yaptığında aynı şekilde görebilmektedir.

Sepeti Müşteriye Gönderebilme

Siparişi tamamlamadan önce, müşterinin sepetinde olan ürünler miktarları ve fiyat bilgileri ile HeloRobo üzerinden tek tıklama ile müşteriye gönderilebilmektedir.

Müşterinin Sipariş Durumu Sorgulayabilmesi İmkanı

Müşteri alışverişinin durumunu öğrenmek istiyorsa, daha önce kendisine iletilen kısayol ile sipariş numarasını ilettiğinde, HeloRobo sipariş durumunu bir insan müdahalesi olmadan otomatik mesaja yanıt olarak vermektedir.

Çoklu Kanal Desteği

Müşteriler hem WhatsApp üzerinden, hem Facebook Messenger üzerinden, hem de sanal mağazada yer alan canlı chat üzerinden yazabilmekte, müşteri mesajları aynı HeloRobo hesabı üzerinden yanıtlanabilmektedir.

Çoklu WhatsApp Numarası Desteği

Müşterilerin birden fazla WhatsApp numarası var ise, aynı HeloRobo hesabı üzerinde bu numaraları bağlanabilmekte, farklı numaralardan gelen mesajlar, aynı HeloRobo panelinden görüntülenebilmekte ve yanıtlanabilmektedir.

Kampanya Kapsamı:

Helorobo E-Commerce paketi, başvurusu onaylanan sınırlı sayıda T-Soft müşterisine 2 ay ücretsiz kullandırılacaktır. 2 ayın bitiminde müşterilerimiz hizmeti durdurmakta serbesttir. Herhangi bir bağlayıcı taahhüt olmayacaktır.
Standart fiyatlar aşağıda belirtilmiştir.

www.helorobo.com

Kampanyadan Faydalanmak İçin
Kampanyayı Paylaş:
Tarih: 14.10.2020 « Kampanyalara Geri Dön
Yazan: Görevi: Destek Birimi Şirket:T-Soft E-Ticaret
T-Soft Sosyal Medyada
İrtibatta kalalım! Kampanya ve yeniliklerimizi sosyal medya üzerinden takip edebilirsiniz !
Genel Müdürlük
Esentepe Mahallesi, Haberler Sk. No:13ŞİŞLİ / İSTANBUL
+90 212 48 000 48
İstanbul Ar-Ge Merkezi
YTÜ Teknopark
Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü Teknopark D2 Blok No:104 ESENLER / İSTANBUL
Anadolu Ar-Ge Merkezi
KSÜ Teknokent
Avşar Mah. Batı Çevre Yolu Bulvarı KSÜ Avşar Kampüsü Teknokent Bina No:259 Kat:2 No:41 ONİKİŞUBAT / KAHRAMANMARAŞ
Operasyon Merkezi
Maltepe Cad No:46-48 D:25BAYRAMPAŞA/ İSTANBUL
+90 212 612 44 55
Ankara Bölge Müdürlüğü
Kızılırmak Mah. Dumlupınar Bulvarı Next Level Kat:16 ÇANKAYA / ANKARA
+90 312 963 11 24
T-Soft Inc. Headquarters
906 Broadway, Suite 100, San Francisco, CA, 94133 USA , SILICON VALLEY
+1 408 220 64 68
©2003-2019 T-Soft E-Ticaret Sistemleri. T-Soft bir TEKROM markasıdır.
Türkçe
Türkçe
English
العربية
x

T-Soft olarak web sitemizi geliştirmek, kullanışlı, etkili ve güvenli hale getirmek amacıyla çerezler (cookie) kullanıyoruz.
Sitemizde gezinmeye devam etmeniz halinde cihazınızdaki çerezlere erişebilmemizi izin vermiş sayılırsınız. Ayrıntılı bilgi için Çerez Politikası ‌sayfamızı inceleyebilirsiniz.

Tamam