Helorobo ile WhatsApp ticarete başlayın
Not: Kampanyamız 14.10.2020 Tarihinde Sona Ermiştir. Güncel Kampanyalarımıza Ulaşmak İçin Tıklayınız
Tüketicilerin bizi aramamasını, soru sormamasını, hiç bir iletişim kanalını kullanmadan alışverişini yapmasını bekliyoruz ama işler istediğimiz gibi gitmiyor hiç bir zaman
Tüketici için en kolay yöntemin sanal mağazadan sipariş vermek olduğundan çok eminiz, peki müşterilerin farklı kanalları kullanmak konusunda bu ısrarı neden o zaman?
WhatsApp üzerinden müşteriye satış yapmak için harcanan zamanın çok daha azına, hem de sanal mağazanın çağrı merkezi operatörünün de mesaisi gitmeden müşterisi kendisi online olarak alabilir diye düşünüyoruz.
Peki müşteri ne istiyor? Her gün, her saat, ailesiyle, sevdikleri ile, iş arkadaşları ile, müşterileri ile, hem şahsi hem de ticari iletişimini sürdürdüğü WhatsApp üzerinden sorularını sormayı, internet alışverişini yapmayı bekliyor.
Müşterinize Alıştığı Platform Üzerinde, Farklı Bir Deneyim Yaşatın
Çoklu Operatör Desteği
Helorobo ile tek bir WhatsApp numarası üzerinden farklı müşterilerden gelen mesajları, birden fazla operatör ile yönetebilirsiniz. Bu sayede, çok sayıda müşterinin aynı anda yazması durumunda, bekleme süresini kısaltır ve iletişimi farklı çağrı merkezi operatörlerine yayabilirsiniz.
Üyelik İlişkilendirme
Görüşmekte olduğunuz müşteri eğer sanal mağazanızın mevcut üyesi ise, HeloRobo müşterinin WhatsApp numarasından bunu tespit eder ve çağrı merkezi operatörüne müşteriye ait eski siparişler, yazışmalar, sipariş durumları vb. bilgileri gösterir. Bu sayede müşterinin sorularına yanıt verme süresi çok kısalır, müşteri memnuniyeti artar.
Ürün Sunumu
Müşteri bir ürün ile ilgili bilgi almak istediğinde, isterseniz HeloRobo panelinden ürüne ulaşır ve tek tuşla müşteriye gönderebilir, isterseniz sanal mağazadaki bağlantı adresini yazarsınız. Müşteriniz, ürünün fotoğrafı, ürünün adı, liste fiyatı ve varsa indirimli fiyatı, varsa ürünün renk ve bedenlerini sanki bir sanal mağazadaymış gibi görür. Bu şekilde bir çok ürünü müşteriye gönderebilir ve satın almak istediği ürünü seçmesini sağlayabilirsiniz. Müşterinizin kolay seçimi için her gönderdiğiniz ürün bağımsız bir numara ile etiketlenir, müşterinizin size sadece o numarayı göndermesi yeterlidir.
Müşteriyi Siteye Üye Yapabilme
Müşterinin siteye üyeliği HeloRobo üzerinden yapılabilmektedir. Müşterinin üyelik bilgileri alınarak, sanal mağaza üzerinde üyeliği oluşturulabilmekte, müşteri daha sonraki alışverişlerini doğrudan sanal mağaza üzerinden de yapabilmektedir.
Müşterinin Sepetine Ürün Ekleyebilme
Müşterinin almak istediği ürünler, müşteri sepetine HeloRobo üzerinden kolayca eklenebilmektedir. Sepete eklenen ürünleri müşteri sanal mağazaya doğrudan erişirse veya mobil uygulamadan erişirse üye girişi yaptığında aynı şekilde görebilmektedir.
Sepeti Müşteriye Gönderebilme
Siparişi tamamlamadan önce, müşterinin sepetinde olan ürünler miktarları ve fiyat bilgileri ile HeloRobo üzerinden tek tıklama ile müşteriye gönderilebilmektedir.
Müşterinin Sipariş Durumu Sorgulayabilmesi İmkanı
Müşteri alışverişinin durumunu öğrenmek istiyorsa, daha önce kendisine iletilen kısayol ile sipariş numarasını ilettiğinde, HeloRobo sipariş durumunu bir insan müdahalesi olmadan otomatik mesaja yanıt olarak vermektedir.
Çoklu Kanal Desteği
Müşteriler hem WhatsApp üzerinden, hem Facebook Messenger üzerinden, hem de sanal mağazada yer alan canlı chat üzerinden yazabilmekte, müşteri mesajları aynı HeloRobo hesabı üzerinden yanıtlanabilmektedir.
Çoklu WhatsApp Numarası Desteği
Müşterilerin birden fazla WhatsApp numarası var ise, aynı HeloRobo hesabı üzerinde bu numaraları bağlanabilmekte, farklı numaralardan gelen mesajlar, aynı HeloRobo panelinden görüntülenebilmekte ve yanıtlanabilmektedir.
Kampanya Kapsamı:
Helorobo E-Commerce paketi, başvurusu onaylanan sınırlı sayıda T-Soft müşterisine 2 ay ücretsiz kullandırılacaktır. 2 ayın bitiminde müşterilerimiz hizmeti durdurmakta serbesttir. Herhangi bir bağlayıcı taahhüt olmayacaktır.
Standart fiyatlar aşağıda belirtilmiştir.