Menüyü Kapat
Türkçe
Türkçe
English
E-İHRACAT
  • AÇ KANATLARINI TÜRKİYE
  • Türkiye sınırlarının dışında, çok büyük fırsatlar keşfedilmeyi bekliyor. Dünyanın dört bir yanında, milyonlarca tüketici, kendi ülkesi dışında bir ülkeden online alışveriş yapıyor. Türkiye'de üretilen kaliteli ve-veya uygun fiyatlı ürünler, binlerce kilometre ötelere ulaştırılmak için bekliyor. Sadece mahallemizde, ilimizde, ülkemizde satış yapmak artık bize yetmiyor, bize yetse ülkemize yetmiyor. Artık doğduğumuz, doyduğumuz bu topraklar için bir şeyler yapma zamanı.
    Ancak ekonomik olarak özgür olduğumuz müddetçe tam bağımsız bir ülke olabiliriz. Gece yastığa başımızı koyduğumuzda huzurla uyumak istiyorsak, evlatlarımıza "vatanım" diyebilecekleri bir yer bırakmak istiyorsak, elimizi taşın altına koymalı ve bir şeyler yapmalıyız. En azından her ay, yapabiliyorsak her gün - her saat, sınırlarımız dışına satış yapmalıyız.
    Kalitemizi, kültürümüzü, emeğimizi, enerjimizi, ürün-ürün, koli-koli dünyanın dört bir yanına ulaştırmalı, ülkemize döviz girdisi sağlamalıyız. Bugüne kadar, banane dediğimiz için, başkaları yapsın dediğimiz için, ihracatımızın ithalatımızı karşılama oranı ancak %80 kadar. Aradaki farkı kapatmak için, 2023 yılında 500 milyar USD ihracat hedefi için, geleceğin güçlü Türkiye'si için, dünya arenasında söz sahibi bir ülke olabilmek için, ezilmiş toplumlara destek olabilmek için, E-ihracat seferberliğini başlatıyoruz. Aç kanatlarını Türkiye...
  • Her dil seçeneğinde, istediğiniz para birimi ile, yayın yapın
  • Müşterinizden problem yaşamadan tahsilatını gerçekleştirin.
  • Hiç uğraşmadan, teknik bilgi sahibi olmadan, mevzuatla uğraşmadan, mikro ihracat yaparak ürünlerinizi gönderin
e-ihracat Paketi avantajlarından hemen Yararlanın.
  • İndirimli tam Otomasyonlu global gönderi ücretleri
  • İşem başına sadece %1,7 + KDV
  • Ücretsiz global lojistik entegrasyonu
“Üstelik e-ihracat Paketi’nden yararlandığınızda yıllık 100 adet ve üzeri işlem yapmanız durumunda 600 TL + KDV tutarındaki yıllık servis bedelini size iade ediyoruz.”
Tıkır tıkır işleyen bir ihracat işiniz olsun
1 - Muhasebe programınızdan, ürünler sanal mağazanıza aktarılır.
2 – Sanal mağazada 11 farklı dil seçeneğine kadar müşterilerinize hizmet verebilirsiniz. müşterileriniz arama motorlarından ürünlerinize ulaşabilir.
3 – Müşteriniz, ürün bedelini kendi para lokal para biriminde görebilir, kargo maliyetini görebilir ve sipariş aşamalarında ilerler.
4 - Ödemeyi dünyanın herhangi bir yerinde bulunan müşterinin kredi kartından çekebilirsiniz. Kapsamlı Fraud önlemleri ile, kötü niyetli işlemler reddedilir.
5 – Alınan sipariş, otomatik olarak Lojistik şirketine iletilir ve online konşimento çıktısı alınır.
6 – Siz ürünleri hazırlarken, ürünlerin mikro ihracat işlemleri otomatik tamamlanır, kargo görevlisi üzerinde konşimento olan kargo kutusunu ofisinizden teslim alır.
7 – Ürünün müşteriye sevkinin tamamlanmasına kadar olan süreçte, hem müşteri üye panelinden, ürünün nerede olduğu ile ilgili bilgi alabilmekte, hem de site yöneticisi, ürünün sevk durumunu izleyebilmektedir.
8 – Bütünleşik çağrı merkezi çözümü sayesinde, müşteri sanal mağaza çağrı merkezini aradığında, ürünün sevk durumunu metni sese çeviren bir teknoloji ile farklı dil seçenekleri ile dinleyebilmektedir.
9 – Ülkeniz için katkıda bulunduğunuz için, cebiniz dolu, mutlu ve huzurlu olursunuz
  • Tam SEO Uyumu
  • Her sayfanın, her dil seçeneğinde ayrı bir bağlantı adresi, arama motorları için yönetilebilir başlık ve tanım bilgileri belirlenebilmektedir. Arama motorlarından, yayın yaptığınız dillerde yapılan aramalarda, sitenizin ilgili dil seçeneğindeki sayfası sonuçlarda yer alabilir, ziyaretçi tıkladığında o dil seçeneğinde sayfa açılır.
  • Akıllı müşteri karşılama
  • Ziyaretçi en çok hangi dil seçeneğinde sitelerde geziyorsa karşılık gelen dil seçeneği ve para birimi ile ziyaretçi karşılanır. Böylelikle, ziyaretçi sitenin öncelikli olarak kendi dili ve para birimi için hazırlanmış olduğunu düşünür.
  • Dinamik Kargo seçimi
  • Müşterinin sevkiyat lokasyonuna göre uygun olan kargo seçeneği müşteriye gösterilir, böylece müşteri bölgesine hizmet vermeyen bir kargo şirketini seçemeyecektir.
  • Dinamik Ödeme Yöntemi Belirleme
  • Müşterinin kargo seçimine ve lokasyonuna bağlı olarak, ödeme yöntemi yönetilebilmektedir. Yurt dışında kapıda ödeme yoksa, bu ödeme seçeneği gösterilmeyecek, Türkiyedeki müşteriler için Western Union ödeme seçeneği görünmeyecektir.
  • Dinamik ve Global GSM İletişimi
  • Eticaret sitesinin tüm telefon giriş alanlarında, bütün ülkelerin bayrakları ve kodları ile doğru bilgi alma sağlanır. Müşteri lokasyonuna göre dinamik olarak varsayılan ülke kodu belirlenir. Entegre SMS sistemi ile, dünyanın herhangi bir yerindeki müşteriye, sistem üzerinden SMS gönderilebilir.
  • Dile duyarlı blok yönetimi
  • Site içerisinde yer alan bannerlar, videolar, tanıtım yazıları gibi, bloklarda yer alan içeriklerin hangi dil seçeneğinde görüntülenebileceği yönetilebilmektedir. Müşterinin tercih ettiği dil seçeneğinde sayfa görselleri de değişebilmekte, her bir dil için bambaşka bir site görüntüsü olabilmektedir.
  • Mikro İhracat Nedir ?
    • 150 kg ve 7500 Euro değeri geçmeyen, satış amacıyla yapılan ihracat işlemlerine mikro ihracat denir. Mikro ihracat ile KDV’siz fatura düzenlemelere, KDV iadesi devletten geri alınmaktadır. Bu sayede KDV oranına bağlı olarak, yurt içi ile aynı satış fiyatı ile satıldığında %18 daha fazla gelir elde edilebilmektedir.
    • Elektronik Ticaret Gümrük Beyanı (ETGB) ile kolaylıkla yapılabilen ihracat modelinde, Türkiye gümrüklerinden ürün çıkışında bir problem yaşanmamaktadır. ETGB sayesinde, beyanın gönderimin ertesi günü yapılabilmesi mümkün olmakta ve beyannamenin kargo şirketleri üzerinden yapılabilmesine izin veriliyor olması süreci kolaylaştırmaktadır.
    • İhracatçı Birlikleri Nispi Aidatı’ndan muafiyet sağlanmakta, Gümrük Müşavirliği Ücreti alınmamakta, vekaletname aranmamakta, hızlı bürokratik işlemler sayesinde zamandan tasarruf sağlanmakta ve cumartesi günü bile gümrük işlemi yapılabilmektedir.
  • Neler Satabilirsiniz ?
  • Dünyada en yaygın e-ihracat ürünleri tekstil sektörü olmaktadır. Bayan giyim, ayakkabı, aksesuar, yöresel ev tekstili bu kategoride en çok satılan ürün grupları arasındadır. Sınır ötesi alışveriş yapan tüketicilerin yüzde 39'u, yurtdışındaki sitelerden giysi ve ayakkabı satın almakta. Listenin ikinci sırasında yüzde 26'ıyla elektronik eşya yer almakta. Ancak hiç akla gelmeyen kategorilerde çok karlı ve hacimli e-ihracat örneklerine rastlanmaktadır. Yöresel ürünler, kültürel ürünler, el yapımı ürünler hem karlı hem de alternatifi az bulunan ürünlerden sayılabilir.
  • 300 MİLYAR DOLARLIK PASTA
  • Günümüzde dünya genelinde yaklaşık 2 trilyon dolarlık e-ticaret sektörünün 200 milyar doları sınır ötesi alışverişten geliyor. 2013 yılında toplam sınır ötesi online alışveriş hacmi 105 milyar dolar civarındaydı. 2018’e dek ise alışveriş miktarı ortalama yüzde 200 artarak, 307 milyar dolara ulaşacak.
  • İhracatın getirdiği önemli bir fırsat, her ölçekte firma için pazar çeşitliliği sağlaması. Türkiye’de geleneksel yollarla ihracat yapan firmalar ortalama üç ülkeye ihracat yaparken, e-ihracat yapan firmalar ortalama 34 ülkeye erişebiliyor. E-ihracatın sağladığı bu çeşitlilik küçük ölçekli firmalar için de geçerli. E-ihracat yapan firmaların en küçük yüzde 10’luk kesiminin ortalama pazar sayısı 23 iken, en büyük yüzde 10’da bu sayı 45. Türkiye’nin ilk 10 e-ihracat pazarının ağırlıklandırılmış ortalama mesafesi 4 bin 308 kilometre. Bu rakam, geleneksel ihracat menzilinde yüzde 65’lik bir artışa denk geliyor.
  • E-İHRACATIN ÜLKE EKONOMİSİNE KATKISI ÖNEMLİ
  • Günümüzde dünya genelinde yaklaşık 2 trilyon dolarlık e-ticaret sektörünün 200 milyar doları sınır ötesi alışverişten geliyor. 2013 yılında toplam sınır ötesi online alışveriş hacmi 105 milyar dolar civarındaydı. 2018’e dek ise alışveriş miktarı ortalama yüzde 200 artarak, 307 milyar dolara ulaşacak.
  • İhracatın getirdiği önemli bir fırsat, her ölçekte firma için pazar çeşitliliği sağlaması. Türkiye’de geleneksel yollarla ihracat yapan firmalar ortalama üç ülkeye ihracat yaparken, e-ihracat yapan firmalar ortalama 34 ülkeye erişebiliyor. E-ihracatın sağladığı bu çeşitlilik küçük ölçekli firmalar için de geçerli. E-ihracat yapan firmaların en küçük yüzde 10’luk kesiminin ortalama pazar sayısı 23 iken, en büyük yüzde 10’da bu sayı 45. Türkiye’nin ilk 10 e-ihracat pazarının ağırlıklandırılmış ortalama mesafesi 4 bin 308 kilometre. Bu rakam, geleneksel ihracat menzilinde yüzde 65’lik bir artışa denk geliyor.
  • GİYİM VE AYAKKABI YOK SATIYOR
  • Dünyada e-ihracatın bir numaralı ürünleri giyim ve ayakkabı. Sınır ötesi alışveriş yapan tüketicilerin yüzde 39'u, yurtdışındaki sitelerden giysi ve ayakkabı satın alıyor. Listenin ikinci sırasında yüzde 26'ıyla elektronik eşya yer alıyor.
  • MODERN BAHARAT YOLLARI
  • PayPal’ın Modern Baharat Yolları: Sınır Ötesi Alışverişin Kültürel Etkisi raporuna göre 2013’te İngiltere’de 15.9 milyon kişi sınır ötesi online alışveriş yaptı, 2018’de bu sayının 18.5 milyon olması bekleniyor. İngilizler en çok kıyafet, ayakkabı ve aksesuar, mücevher ve saat ile sağlık ve kozmetik ürünleri alıyor.
  • ABD’de ise 2013’te 34.1 milyon kişi sınır ötesi e-alışveriş yaparken 2018’te bu sayının 41.8 milyon olacağı tahmin ediliyor. Kıyafet, ayakkabı ve aksesuar, sağlık ve güzellik ürünleri, mücevher ve saat en çok rağbet görenler.
  • Almanya’da da 2013’te 14.1 milyon kişi sınır ötesi online alışveriş yaptı. Üç yıl içinde 15.5 milyon Almanın yurtdışındaki sitelerden ürün alacağı tahmin ediliyor. Almanlar en çok kıyafet, ayakkabı ve aksesuar alırken, ikinci sırada bilgisayar donanım ve yazılımları, üçüncü sırada sağlık ve güzellik ürünleri bulunuyor.

  • E-İHRACATTA BAŞARILI OLMANIN PÜF NOKTALARI
  • Dünyada e-ticaret gittikçe ağırlığını hissettiriyor. Bu değişim içerisinde sınır ötesi online ticaret öne çıkarak hızlı bir yükseliş grafiği çiziyor. Birkaç yıl sonra 300 milyar dolarlık bir hacme ulaşması beklenen pazarda Türk girişimciler ve ihracatçılar kendine yer bulma imkanına sahip.
  • Sınır ötesi ticarette başarıyı yakalamak için girişimcilerin izlemesi gereken iki temel starteji var. Özgün ürünler veya en avantajlı fiyatı sunmak. Bununla birlikte ücretsiz ve zahmetsiz iade, uygun fiyatlı ve hızlı kargo, yerel dilde web sitesi ve müşteri desteği, teslimat takibi, mobil uyumlu süreçler, güvenli ve tercih edilen ödeme yöntemlerinin kullanılması başarının diğer püf noktaları olarak öne çıkıyor. Kaynak:paypal
  • E-ihracat Haberleri
    E-İhracat Kampanyaları  
      B2C Direct ile indirimli tam otomasyonlu global gönderi ücretleri Payu ile sadece %1,7 işlem başı komisyon ücreti   imkanı Payu, yıllık 100 adet ve üzeri ihracat işlemi yapan müşterilerimize  600 TL + KDV değerinde PayU yıllık servis bedelini iade ediyor. T-Soft’tan global lojistik entegrasyonu ücretsiz
    Sık Sorulan Sorular
    Maliyetlendirme
    E-ihracat yapmak için önceden ödenmesi gereken bir bedel bulunmamaktadır. E-ticaret sitesi olan tüm T-Soft müşterileri e-ihracat yapmaya başlayabilecetir.
    Nasıl başlayabilirsiniz?
    E-ticaret sitesinden, yurt dışı ülkelere gönderime izin verip, B2C Direct ile anlaşma sağlanarak ve yurt dışından çekim yapılabilmesine imkan sağlayan bir ödeme sistemi ile anlaşarak, (PayU ile yapabilirsiniz) satışlara başlayabilirsiniz.
    E-ticaret sitemde, ingilizce dil seçeneği ve USD para birimi seçeneği olmak zorunda mı?
    Hayır sadece Türkçe dil ve TL para birimi ile de, başlayabilirsiniz, ancak müşterilerinizin Türkçe bilme ihtimali satışlarınızın çok düşük kalmasına sebep olacaktır. Yüksek adetlerde satış yapabilmek için en azından İngilizce dil seçeneği olmalıdır. Bölgesel olarak Rusça, Arapça gibi yaygın kullanılan dillerinde olması satışları artıracaktır.
    E-ticaret sitemde ingilizce dil seçeneği olduğunda, arama motorlarında görünebilir miyim?
    Evet, T-Soft e-ticaret alt yapısı, hizmet verdiğiniz dillerde yapılan aramalarda görünebilmeniz için tüm gereksinimleri yerine getirmektedir.
    Ülke dışında satış yaparken KDV oranı 0 mı olacak? Bu %18 veya %8 benim cebime kalıyor anlamına mı geliyor?
    Evet ülke dışına satış yaparken KDV %0 olacaktır.
    Evet ürün KDV'si daha sonra devletten alınacağı için, yurt dışına satarken ürünü KDV oranı kadar ucuz satabilir veya aynı fiyattan sattığınızda KDV kadar ek gelir elde edersiniz.
    Yurt dışına satış yaparken her ülke için farklı kargo fiyatları tanımlayabilirmiyim?
    Elbette, çalıştığınız ülkeye göre farklı kargo fiyatları tanımlayabilirsiniz. Müşteri kargo ücretini ödeyerek siparişini verir.
    Bazı ülkeler gümrük vergisi almaktadır? Bunun için ne yapmalıyız.
    Siteniz içerisinde, gümrük vergisi alan ülkeler için hangi rakamlarda ne kadar gümrük vergisi ödeyebileceklerini görebilecekleri bir sayfa ekleyebilirsiniz. Böylece sipariş dışında bir ödeme yapıp yapmayacaklarını bilirler.
    KDV iadesini nasıl alabiliriz?
    Bu konuda hizmet aldığınız mali müşavir size yardımcı olacaktır. Konu ile ilgili mevzuatı okumak isterseniz. https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/html/kdv_iadesi_duyuru_yeni.html sayfasını inceleyebilirsiniz.
    E-ticaret sitemde yurt dışından gelen bir müşteri ilk girişte örneğin İngilizce olarak açabilecek mi sayfayı?
    Evet ziyaretçi tanıma özelliği sayesinde yapabileceksiniz, sitenize giren ziyaretçilerin, siteyi hangi dil ve para biriminde açacaklarını yönetebiliyorsunuz. Detaylı bilgi için tıklayınız!
    E-İHRACAT YAPARAK, ÜLKESİNE KAZANDIRAN MÜŞTERİLERİMİZ
     
    • Dökümanlar
    • Dönüşürken büyüyen Türkiye Perakende sektörü raporu (TAMFP)
    • B2CDirect - Müşteri Kayıt Formu ( B2CDirect ile çalışmak isteyen e-ticaret siteleri, çalışmaya başlamak için forum doldurup, support@b2cdirect.com adresine gönderebilirler.
    • B2CDirect - Sözleşme Şartları ve B2CDirect - Hüküm ve Koşullar (EK-2) (Sözleşme şartlarını ve teknik detaylarını aktarmaktadır)
    • B2CDirect - Tum Ulkeler Express Teslimat Fiyat Listesi (EK-1) (fiyat listesi ve teslimat operasyonu üzerine bilgiler yer almaktadır.)
    • B2CDirect - Konsolide & Lokal Geri İade (Geri iade fiyat listesi ve geri iade operasyonu üzerine bilgiler yer almaktadır)
    • B2CDirect - Vergi & Harç Ödemeleri Rehberi (hangi ülkede nasıl bir vergi muafiyeti var ve vergi çıkınca nasıl hesaplanır vb. bilgiler yer almaktadır.)
    • B2CDirect E-Ihracat Zirvesi - Sinirlari Ortadan Kaldirin (E-İhracat Zirvesinde yapılan B2C Direct sunumu)
    • Türkiye'nin Uzak Pazarlara Erişim Problemine E-Ticaret Çözüm Olabilir mi? (Tepav Araştırması)
    T-Soft Sosyal Medyada
    İrtibatta kalalım! Kampanya ve yeniliklerimizi sosyal medya üzerinden takip edebilirsiniz !
    Genel Müdürlük
    Topkapı Maltepe Yolu T-Soft Plaza No:42TOPKAPI / İSTANBUL
    +90 212 48 000 48
    Destek & Operasyon Merkezi
    Maltepe Cad No:46-48 D:25BAYRAMPAŞA/ İSTANBUL
    +90 212 612 44 55
    Ar-Ge - Yazılım Geliştirme
    Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü Teknopark D2 Blok No:104 ESENLER / İSTANBUL
    +90 212 483 71 64
    Ege Bölge Müdürlüğü
    +90 232 461 74 80
    Doğu Akdeniz Bölge Müdürlüğü
    +90 344 225 60 21
    T-Soft Inc. Headquarters
    906 Broadway, Suite 100, San Francisco, CA, 94133 USA , SILICON VALLEY
    +1 408 220 64 68
    ©2003-2017 T-Soft E-Ticaret Sistemleri. T-Soft bir TEKROM markasıdır.
    Türkçe
    Türkçe
    English