Menüyü Kapat
Türkçe
Türkçe
English
Bütünleşik
Çağrı Merkezi
Problemler
  • 1
    Müşterileriniz sitenize telefon ile ulaşabiliyor mu?
  • 2
    Gelen çağrıları iyi yönetebildiğinizi düşünüyor musunuz?
  • 3
    Telefonları yanıtlamak için ofiste olmak zorunda mısınız?
  • 4
    Telefonda geçen sürenin size maliyetinin ne olduğunu hesapladınız mı hiç?
  • 5
    Artık siparişlerin kargo durumu ile ilgili telefonda bilgi vermekten bıktınız mı?
  • 6
    Müşterileriniz sizi aradığında, geçmişte neler konuştuğunuzu hatırlayamamak ne kadar kötü değil mi?
  • 7
    Gelen çağrılar ile ilgili herhangi bir istatistiki bilgiye sahip misiniz? Bu ay kaç dakika konuşuldu, herhangi bir müşteri kaç defa aradı, toplam kaç çağrı aldınız? Çağrılar ortalama kaç dakika sürüyor?
  • 8
    Çağrı merkezini kurdururken büyük paralar ödediniz mi?
  • 9
    Santraliniz zaman zaman bozuluyor mu? Bu durumlarda ne yapıyorsunuz?
Gelin Yeni Bir Sayfa Açalım
T-Soft'un bütünleşik çözümleri ile Türkiye'de bir ilki yaşayın, sadece T-Soft alt yapısına sahip sitelerin kullanabildiği bu teknoloji ile rakiplerinizi kıskandırın.

Sistem Nasıl İşliyor?

Sanal Mağazamıza Hoş Geldiniz. Siparişlerinizin sevkiyat durumunu öğrenmek için 1'i,
müşteri temsilcisi ile görüşmek İçin 2'yi tuşlayınız.
Karşılama
Arzu ettiğiniz karşılama senaryosu uygulanır ve robot müşteriye otomatik mesajı okuyarak müşterinin tercihini yapmasını ister.
Farklı senaryolar ve zengin seçenekler müşteriye sunulabilir.
İade işlemleri, Muhasebe, Yönetim, Tedarik gibi departmanlar da anons edilerek, müşterinin seçim yapması sağlanabilir.
Burada gösterilen akış ve metinler tamamen örnek olarak hazırlanmıştır, çok daha esnek ve sanal mağaza ihtiyacına yönelik olarak hazırlanabilecektir.
Müşteri : 1 i tuşlar
1
Sayın Yasemin Güler, 16.12.2018 tarihinde gerçekleştirmiş olduğunuz SP2322432 numaralı siparişiniz, 3 gün önce MNG Kargo'ya verilmiştir. Paketiniz şu an Alaçatı gönderi merkezindedir.
1
Kargo Takibi
Kargo şirketi ile tam entegre olarak çalışan T-Soft, ürünün kargo şirketine teslim edildiği süreden, teslim edildiği zamana kadar, sürekli kargo ile online iletişim halindedir. Müşterinin telefon numarası üzerinden kim olduğu algılanır ve siparişi ile ilgili güncel durum, yazıyı sese çeviren bir teknoloji ile müşteriye okunur. Bu aşamada her şey teknoloji ile gerçekleştiği için, insan gücü kullanılmaz, işgücü kaybı olmaz.
ya da
Müşteri : 2 yi tuşlar
2
Merhaba Yasemin hanım nasıl yardımcı olabilirim.
2
Müşteri Temsilcisi
Taleplerin büyük bir çoğunluğu herhangi bir gerçek kişi görüşmeden sipariş durumu menüsünden zaten karşılanmaktadır. Geriye kalan az sayıda talepte ise; müşterinin çağrısını alan temsilcinin karşısında otomatik bir pencere açılır, bu pencerede müşteri ile ilgili tüm bilgiler bulunmaktadır. Müşterinin fotoğrafı, siteye kayıt tarihi, riskli ise risk notu, son siparişleri, site ile olan önceki yazışmaları (Mesajlaşma modülü), önceki telefon görüşmeleri vb. Müşteri ile görüşme esnasında son aramalarının ses kaydı dinlenerek, belirsiz bir konu anında kolaylıkla çözülebilmektedir.
Çağrı merkezi personeli müşteri ile görüşürken, hangi bilgilere anında ulaşabilir?
Müşterinin üyelik bilgileri, fotoğrafı, üye olma tarihi ve son giriş tarihi.
Riskli müşteri, yasaklı müşteri veya kapıda ödeme onaylı müşteri olduğu bilgisi. Riskli müşteri ise, risk notu.
Müşterinin önceki siparişleri ve bu siparişlerin detayı, teslimat durumu, iptal veya iade bilgisi.
Müşterinin mesajlaşma sisteminde gönderdiği mesajlar ve aldığı yanıtlar. Bu yanıtları veren sanal mağaza çalışanlarının kim olduğu bilgisi.
Müşterinin önceki telefon görüşmelerinin tarih detayı ile bilgisi ve tek tıklama ile geçmiş telefon kaydını dinleyebilme imkanı
Müşterinin daha önceki aramalarında alınmış notlar varsa bu notlara ait detaylar. Bu kayıtların süreç takibi.
Sistemin Faydaları Nelerdir?
Sabit yatırım gerektirmez, başlangıç maliyeti yoktur.
Sistem bulut mimarisi ile çalışır, günden güne eskimez, herhangi bir teknik donanıma ihtiyaç yoktur.
1 günde devreye alınabilir
Kolayca, operatör sayısı artırılabilir veya azaltılabilir, işlerin büyümesi ve küçülmesine paralel çok hızlı aksiyon alınabilir. Boşa para harcanmaz.
Çok düşük aylık maliyetler ile hizmet alınır
Müşterinin telefon görüşmeleri sisteme kayıt edilir ve tek tuşla kayıtlara ulaşılabilir
Operatörler farklı ofislerde, hatta evde olabilir, hepsinin biryerde olması gerekmez, sisteme bağlanan operatöre çağrı düşmeye başlar. Opertatörlerin kaç dakika görüşme yaptığı, kaç telefon karşıladığı kolaylıkla analiz edilir.
Müşteri temsilcisinin sadece internet bağlantısı, bilgisayarı ve mikrofonlu kulaklığı olması yeterlidir.
Gelen çağrıların %60'a yakını kargo durumunu sormak için aradığı için, proje büyüklüğüne göre 1 veya daha fazla müşteri temsilcisi boşa çıkar, sadece bu özellik bile personel maliyeti kadar avantaj sağlar
E-ticaret sitesinin kurumsallığı ve kullandığı teknoloji, müşterinin siteye olan bağlılığını artırır
Müşterilerin aramalarında alınan notların takibi kolayca yapılır
Müşteri aradığı anda, tüm bilgilerine ulaşılabilmesi müşteri temsilcisinin çok hızlı ve kolayca görüşme yapabilmesini sağlar, zamandan tasarruf ettirir.
Sık Sorulan Sorular
Maliyetlendirme
Bu devasa yapının faaliyete geçirilmesi için, hiç bir sabit yatırım yapmaya, sunucu kiralamaya, özel internet hatları vb'almaya gerek yoktur.
Hiç bir ön ödeme veya kurulum maliyeti olmadan çağrı merkezini kullanacak operatör başına aylık sabit bir ücretlendirme ile tüm bu hizmetler gerçekleştirilmektedir.
Örneğin sadece bir operatör ile sistem çalışacaksa, aylık maliyet çağrı merkezi şirketine 130 TL + KDV, T-Soft'a ise 30 TL olmaktadır.
Nasıl başlayabilirsiniz?
Alotech şirketine www.alotech.com.tr adresinden ulaşabilir veya 0850 2000256 numaralı çağrı merkezini arayabilirsiniz.
1 gün içinde sistem devreye alınabilmektedir. Bu işlem tamamlandıktan sonra T-Soft tarafında callcenter.tsoft.com.tr adresinden her operatör için kayıt olarak, 1 yıllık hizmet bedeli 360 TL online ödenir ve hizmet başlatılır.
Müşteri Sipariş Durumunun Okunması Nasıl Çalışır
Bu özelliğin kullanılabilmesi için, e-ticaret sitesi ile kargo şirketi arasında bir entegrasyon olması gerekmektedir. T-Soft hali hazırda, Aras, MNG, Yurt İçi, Sürat, DHL, Aramex, B2CDirect ve UPS ile tam entegre çalışmaktadır. Eğer projede bu entegrasyonlar aktif ise müşteriye sipariş bilgisi aktarılabilmektedir.
Müşteriye sipariş bilgisinin okunması için Text To Speech denilen bir teknoloji kullanılmaktadır, bu teknoloji müşteriye okunan bilginin dakikasına göre ücretlendirilmektedir. Dakika başına maliyet 6 kuruş olmaktadır. Bu rakam Alo Tech şirketine aylık ödemeler ile birlikte yapılmaktadır. Bir ayda 100 dakika okuma yapıldığında maliyet sadece 6 TL + KDV olacaktır.
Ayrıca Bir Müşteri Hizmetleri Yönetimi CRM yazılımı almaya gerek var mıdır?
Hayır proje kapsamında T-Soft bu çözümü de beraberinde sunmaktadır.
Eğer e-ticaret sitesinde mesajlaşma modülü aktif olarak kullanılmakta ise, müşteri takibi daha da başarılı olmaktadır.
Mesajlaşma modülü ve özellikleri ile ilgili bilgi almak için tıklayınız
 
Müşteri Karşılama Senaryoları ve Konuşma Metinleri Değiştirilebilir mi?
Elbette, çağrı merkezi yanıtlandığında, istenilen anons ile müşteri karşılanabilir, bu anons müşteride mevcutta varsa kullanılabilir, yoksa cüzi bir hizmet bedeli ile istenilen cümleler ile anons kayıt edilebilir.
Aynı şekilde senaryo farklılaştırılarak, farklı departmanlar içinde tuşlama seçenekleri getirilebilir.
Telefon Görüşmeleri Ne Kadar Süre İle Saklanabilmektedir.
Standart olarak 3 ay saklanmaktadır. İsteyen müşterilerimiz, bu ses kayıtlarını ses dosyası olarak kendi bilgisayarlarına da indirebilirler.
Daha uzun süre için ses kaydının saklanmasını isteyen müşterilerimiz Alotech şirketi ile görüşebilirler. Bu konuda müşteriye özel çözümler geliştirilebilmektedir.
Çağrı Merkezi Hizmetini Dışarıdan Alan Siteler Bu Hizmeti Kullanabilir mi?
Evet kullanabilirler, bu sayede sadece bilmeleri gerektiği kadar bilgiyi kendilerine sunmuş olursunuz, normalde sitenizin yönetici paneli şifrelerini verseniz, istenmeyen bir çok bilgiye erişme riskleri oluşur.
Yine fazla bilgi paylaşılmadığı için dış çağrı merkezlerinin verimsizliğinden rahatsız olan firmalar içinde başarılı bir çözümdür.
Kargo Durumu İle İlgili Güncel Bilgi Nasıl Alınabiliyor?
T-Soft e-ticaret yazılımı, kargo şirketleri ile sürekli bir iletişim halindedir. Ürün sanal mağaza deposundan çıktığı andan itibaren, kısa süreler ile kargo durumu kargo şirketlerine otomatik sorulmakta ve cevabı alınmaktadır. Bu sayede bu bilgi her an müşteriye verilebilir durumdadır.
Teknik Personel İhtiyacı Var mıdır?
Sistemi kullanmak için, hiç bir teknik personele gerek bulunmamaktadır. İnternetten Facebook ve Twitter gibi sitelerde gezinme becerisine sahip herkes, bu sistemin kullanıcısı olabilir.
Bu Sistem Evde de Kullanılabilir mi?
En büyük güzelliklerinden birisi de budur. Engelli personellerin çalışmasına imkan sağlanarak evlerinden hizmet vermeleri sağlanabilir,
Mesai dışında, ofiste çalışılması istenmiyorsa, telefon karşılamaları bu şekilde evden yapılabilir,
Birden fazla müşteri temsilcisi, herkes kendi evindeyken bile sistem sorunsuz çalışır.
Bu Sistemden İstendiği Zaman Vazgeçilebilir mi?
Evet, çağrı merkezinde ödemeler aylık yapıldığı için, istenildiği zaman hizmet sonlandırılır, başka hiç bir ek maliyet ile karşılaşılmaz.
Mevcut Telefon Numaralarını Kullanmak Mümkün müdür?
Evet ister mevcut numaralar, ister 444'lü numaralar, istenirse de 0850'numaralar kullanılabilir, hemen yeni hat tahsisi yapılabilir.
T-Soft Sosyal Medyada
İrtibatta kalalım! Kampanya ve yeniliklerimizi sosyal medya üzerinden takip edebilirsiniz !
Genel Müdürlük
Topkapı Maltepe Yolu T-Soft Plaza No:42TOPKAPI / İSTANBUL
+90 212 48 000 48
Destek & Operasyon Merkezi
Maltepe Cad No:46-48 D:25BAYRAMPAŞA/ İSTANBUL
+90 212 612 44 55
Ar-Ge - Yazılım Geliştirme
Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü Teknopark D2 Blok No:104 ESENLER / İSTANBUL
+90 212 483 71 64
Ege Bölge Müdürlüğü
+90 232 461 74 80
Doğu Akdeniz Bölge Müdürlüğü
+90 344 225 60 21
T-Soft Inc. Headquarters
906 Broadway, Suite 100, San Francisco, CA, 94133 USA , SILICON VALLEY
+1 408 220 64 68
©2003-2017 T-Soft E-Ticaret Sistemleri. T-Soft bir TEKROM markasıdır.
Türkçe
Türkçe
English