DESTEK HİZMETLERİDESTEK HİZMETLERİ
Bu işte yalnız değilsiniz, sonuna kadar sizi destekliyoruz

İşinizi çok iyi biliyorsunuz ama ya interneti? Bir e-ticaret sitesi almakla bu iş bitmiyor ne yazıkki, hem satın aldığınız yazılımı iyi bilmeniz gerek hem de birilerinin bu yazılımın hangi özelliklerini kullanırsanız size ne gibi faydalar sağlayacağını anlatması, yeni gelişmeler hakkında bilgi vermesi gerek. T-Soft olarak biliyoruz ki, müşterilerimiz faaliyetlerini devam ettirebildikleri sürece, biz var olabiliriz.
 
Bütün bunlardan dolayı tüm platformlarda elimizden gelenin en iyisini müşterilerimize sunmaya çalışıyoruz, günden güne kendimizi geliştiriyor, her geçen gün hizmet kalitemizi artırıyoruz.

İsterseniz önce destek departmanımızı tanıyalım, sonra da hizmetlerimizi anlatalım.
 
T-Soft yazılım destek ekibi 10 destek uzmanı ve bir yönetici kadrosundan oluşmaktadır.
 
Destek uzmanlarımız yazılımımızın kullanımı, müşterilerimizin yaşadığı sorunlar, müşterilerimizin eğitimi gibi konularda çözüm üretmekte, müşterilerin yazılımlar ile ilgili geliştirme önerilerini Yıldız Teknik Üniversitesi Teknoloji Geliştirme Bölgesi'nde bulunan Ar-Ge merkezimizdeki Ar-Ge ekibine iletmektedirler.
 
Aynı şekilde bu geliştirmeler sonuçlandığında da müşterilerimizi bilgilendirmektedirler.
 
212 612 44 55 T-Soft Destek Hizmetleri Çağrı Merkezi
 
T-Soft yazılım destek ekibi, destek süreçlerinde müşterilerimiz ile doğrudan iletişim kuran tek ekibimizdir.
 
Bu ekibimiz hafta içi ve cumartesi günleri mesai saatleri içerisinde telefon ile müşterilerimize destek vermekte bu zaman dilimi dışında da TDM olarak adlandırdığımız platform üzerinden ticket desteği ile hizmet vermektedirler.
 
Müşterilerimiz ile doğrudan iletişimde olmayan ancak sunucu problemleri, sistem sorunları, saldırılara karşı sunucuların korunması gibi konularda 7/24 hizmet veren bir sistem ekibimiz bulunmaktadır.
 

T-Servis markası ile Tübitak, THY, Mado, İstanbul Aydın Üniversitesi, Belediyeler, Hastaneler gibi ülkemizin seçkin kurum ve şirketlerine de bilgi güvenliği hizmetleri veren bu ekibimiz 8 kişiden oluşmakta ve alanlarında iddialı uzmanlar olarak 8 kişilik bir kadro ile gece gündüz demeden kendilerini geliştirmekte ve T-Soft projelerinin %99.9 uptime oranı ile çalışmasını sağlamaktadırlar.
 
T-Soft yazılım destek ekibi ofisi, yöneticimiz ve ekibi resimlerde görünmektedir.
 

 

 

 

Destek Hizmetlerimiz

  1

Telefon İle Destek

Tüm müşterilerimize sunduğumuz bu hizmette 20 dış hat üzerinden cevap veren gelişmiş çağrı merkezi alt yapısı ile, müşterilerimizin çağrıları yanıtlanmakta ve yazılım ile ilgili eksikleri giderilmekte ve sorunlarına çözüm üretilmektedir. Müşterilerimizin destek kapasitemizin üzerinde arama yapması durumunda, çağrı merkezimiz müşterilerimizi bekletmekte ve çağrısının ne zaman yanıtlanacağı ile kendisini bilgilendirmektedir. Ocak 2013 verilerine göre müşterilerin çağrı merkezinde, destek uzmanını bekleme süre ortalamaları 2 dakikanın altına inmiştir.
Çağrı Merkezi : 212 612 44 55

  2

TDM Üzerinden Ticket Desteği

T-Soft Destek Merkezi (destek.tsoft.com.tr) üzerinden destek kaydı oluşturularak müşterilerimizin talepleri yazılı olarak destek uzmanlarımıza ulaşmakta ve ivedi olarak cevaplandırılmaktadır.
Bu destek modelinde müşterilerin geçmişteki tüm destek kayıtları, her bir konu üzerindeki mesajlaşmalar, hem destek uzmanlarımızca hem de müşteri tarafından geriye doğru da izlenebildiği için en çok tercih edilen destek yöntemlerinden birisi olmaktadır. TDM haftanın 7 günü 24 saat müşterilerimize hizmet vermektedir.
T-Soft Destek Merkezine Ulaşmak İçin Tıklayınız
  3

Chat & Anlık Yazışma İle Destek

T-Soft Destek Merkezi (destek.tsoft.com.tr) üzerinden müşterilerimiz anlık yazışma sistemi ile destek uzmanlarımız ile karşılıklı yazışarak destek alabilmekte ve sorularına çözüm üretilmektedir.
Çok tercih edilen bir yöntem olmamakla beraber, bu şekilde destek almak isteyen müşterilerimize hizmet üretilmektedir.
Son Geliştirmelere Ulaşmak İçin Tıklayınız
  4

Sınıf Eğitimleri

T-Soft e ticaret yazılımı ile ilgili T-Soft merkez ofisinde eğitim salonlarında verilen eğitimler her hafta cuma günü saat 14:00 ile 17:00 arasında sağlanmaktadır. İki bölüm halinde verilen eğitimlerin birincisinde başlangıç eğitimi verilmekte, ikincisinde ise detaylara inilmektedir. İki eğitimin sonunda müşterilerimiz yazılım belirli bir seviyede kullanır hale gelmektedirler. Tüm müşterilerimizin faydalanmasını istediğimiz eğitimlere her hafta ortalama 15 müşterimiz iştirak etmektedir.

  5

Odak Eğitimler

Belirli bir konuya özel eğitim talebinde bulunan müşterilerimiz olduğunda bir eğitim takvimi planlanmakta, bu eğitim tüm müşterilerimize duyurulmakta, bu konuda eğitim almak isteyen diğer müşterilerimiz ile birlikte, belirli bir sayıyı aşmayacak şekilde odak eğitimleri düzenlenmektedir.
Bu eğitim talepleri müşteri temsilcilerimiz, satış danışmanlarımız veya destek hizmetleri çağrı merkezimiz tarafından alınabilmektedir.

  6

Yardım Makaleleri İle Destek

T-Soft Destek Merkezi'nde (destek.tsoft.com.tr) müşterilerimiz için hazırlanmış onlarca makale ile müşterilerimizin yazılım özellikleri ile ilgili detaylı bilgi almaları sağlanmaktadır.
Okuyarak öğrenmeyi tercih eden müşterilerimiz bu makaleler ile yazılımı öğrenebilmektedirler.
Yazılımın tüm modülleri ile ilgili makaleler mevcut olup, yetersiz olan makaleler hızla güncellenmekte ve yeni özelliklerin makaleleri hızla eklenmektedir.
Makaleleri İncelemek İçin Tıklayınız
  7

Yazılım Geliştirmeleri İle İlgili Bilgilendirme Hizmeti

T-Soft neredeyse her gün yeni versiyon çıkartan bir dinamizm ile çalışmakta, arge ve test departmanları, yazılım ekibinin gelliştirdikleri özelliklerin testlerini gerçekleştirip versiyonları kullanıma sunmakta olup, müşterilerimize de bu özellikler ayrıntılı olarak anlatılmaktadır.
Son Geliştirmelere Ulaşmak İçin Tıklayınız
  8

Eğitim Videolarını İzleyerek Öğrenme

YouTube kanalımız üzerinde yayınlanan videolarımız ile müşterilerimizin yazılımımız ile ilgili özellikler hakkında video izleyerek bilgilendirilmeleri sağlanmaktadr.
Eğitim Videolarına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  9

E-Bülten Bilgilendirme Hizmeti

T-Soft destek hizmetleri e-bültenine üye olan müşterilerimizin e-posta adreslerine yazılım geliştirmeleri gönderilmekte ve yeni özellikleri takip etmek için T-Soft sitesini takip etmek zorunda kalmamaktadırlar. T-Soft e-ticaret yazılımına henüz sahip olmasanız da e-bülten'e kayıt olabilir ve gelişmelerden anında haberdar olabilirsiniz.
E-Bültene Üye Olmak İçin Tıklayınız
  10

Müşteri Yerinde Destek

Eğitim uzmanlarımız müşterilerimizi ziyaret ederek müşteri yerinde eğitim hizmeti vermektedirler.
 
Ekip olarak hizmet almak isteyen veya T-Soft ofisinde eğitime gelmek istemeyen müşterilerimiz bu eğitimi tercih edebilmektedirler.
 
Bu hizmet hiç bir paketimizde standart olarak verilmemekte, istek durumunda ücret mukabilinde sağlanmaktadır.
Hizmet ile ilgili detaylı bilgi için Tıklayınız
  11

Gelişmiş Destek Hizmeti

T-Soft e ticaret yazılımı diğer tüm paket yazılımlardan çok farklı olarak, yazılımın geliştirilmesine imkan tanıyan özelliklere sahiptir.
 
Kendi ofisinde teknik konularda uzman bir çalışan istihdam etmek istemeyen veya beklentisi yüksek müşterilerimiz için verilen bu özel hizmet modelinde belirlenmiş sabit bir destek uzmanı her gün 50 dakika müşterimize hizmet vermektedir.
 
Hizmet ile ilgili detaylı bilgi için Tıklayınız