E-Ticaret: İnternette Etkin Satış Teknikleri Ticaretin önüne 'e' geldi, hoşgeldi!
Ürünlerinizi hala geleneksel ticaret yöntemleriyle mi satıyorsunuz?
Dijital kanallar üzerinden satış yapmayı deneyip pişman mı oldunuz?
Neden bazı insanlar online satışta daha başarılı?
Dijital dünya trendlerini anladığınıza emin misiniz?
İnternetle başlayan dönüşüm sürecinde, bireysel ve kurumsal olarak ürün ve hizmetlerimizi tanıtırken kullandığımız satış yöntemlerimiz tamamen değişti. Daha kalıcı, daha dinamik ve düşük maliyetli çözümlerle, e-iş ve/veya e-ticaret sayesinde ürünlerinizi, hizmetlerinizi etkin bir şekilde satabilir, firmanıza veya kendinize katma değer yaratabilirsiniz.
Dijital dünyada yeni iş ve ticaret yollarını keşfedenlere katılın, siz de kazanacaksınız.
Seminer İçeriği
1) İnternet ve küreselleşmenin getirdikleri
- Türkiye ve dünya pazarı ile ilgili önemli analizler
2. E-ticaret tanımı, tarihçe, modeller
3. Herkes eticaret yapabilir
- Türkiye ve dünyadan örnek başarı hikayeleri
4. İnternet üzerinden satış metotları
- İstediğiniz işe uygun olarak geliştirmeniz gereken internetten satış yöntemleri
5. Kendi sitemden nasıl satış yaparım?
- Müşteri ilişkileri yönetiminin önemi
6. Gerçek ve sanal dünyada yaşanan alışveriş deneyimi arasındaki farkları nasıl en aza indirebiliriz?
7. İnternet müşterisi ne ister?
8. Sosyal medya eğilimleri, kişisel/kurumsal markanız ve e-ticaret
9. Mobil ticaret, sosyal ticaret, aplikasyonlar ve sonrası
ANIL ALTAŞ KİMDİR?
Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü´nden 1998 yılında mezun olmuştur. Yüksek öğrenimini, Londra Üniversitesi´nde Matematiksel Finans, Bilgi Teknolojileri ve Uygulamaları üzerine yapmıştır.
Finans, otomotiv, Perakende ve Bilgi Teknolojileri sektörlerinde, satış, pazarlama, marka yönetimi, iletişim, iş geliştirme ve proje yönetimi alanlarında 12 yılı aşkın profesyonel bir geçmişi bulunmaktadır. Anıl Altaş, E-ticaret, online pazarlama, sosyal medya ve iş geliştirme konularındaki uzmanlığını bu alanda Türkiye´nin önemli internet şirketlerinde çalışarak perçinlemiştir.
Teknoloji Holding´te çalıştığı yıllarda, Silikon Vadisi´nin engebeli yollarını arşınlayan Altaş, Amerika, Avrupa ve Türkiye´den bir çok girişim projesinin farklı aşamalarında çalışmıştır. Bireysel ve kurumsal olarak sıfırdan internet projesi kurma ve yönetme konusunda deneyim sahibidir. Tchibo Türkiye´nin eticaret sitesinin kuruculuğunu yapmış, Hepsiburada.com eticaret sitesinde, bireysel ve kurumsal müşterilerden sorumlu olarak Pazarlama departmanını yönetmiştir.
Boğaziçi Üniversitesi Mezunlar Derneği Boğaziçi Dergisi´nde, Digitalage ve Mediacat dergilerinde internet, eticaret ve dijital pazarlama üzerine yazılar yazan ve röportajlar yapan Anıl Altaş?ın, aynı zamanda pek çok pazarlama blogunda dijital dünyaya ilişkin yazıları yayınlanmaktadır. Mediacat/Digitalage yayınlarından yeni çıkan Eticaret, Satışta Tsunami Etkisi kitabının 2. baskısı Ocak ayında yayınlanacaktır. Kurumlara internet, eticaret ve dijital pazarlama danışmanlığı hizmeti vermektedir.
Eticaret: İnternette Etkin Satış Yöntemleri, Dijital Pazarlama, Sosyal Medyanın Sihirli Dünyası, E-telefon, E-Crm eğitimleriyle, kendi işini kurmak isteyen girişimcilere, paralel kariyer yaratmak isteyen profesyonellere, internet üzerinde hizmet ve/veya ürün satmak isteyen, kişisel ve kurumsal markasını doğru konumlandırmak isteyen bireylere ve kurumlara özel eğitimler ve seminerler vermektedir.