Link Yönetimi Geliştirilmiştir Arama Motorlarında İlk Sıralarda Yerinizi Ayırtın T-Soft e-ticaret
Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Link Yönetimi Geliştirilmiştir Arama Motorlarında İlk Sıralarda Yerinizi Ayırtın

Link Yönetimi Geliştirilmiştir Arama Motorlarında İlk Sıralarda Yerinizi Ayırtın

T-Soft e-ticaret sistemlerinde yeni bir yazılım geliştirmesi daha; Link Yönetimi Geliştirilmiştir Arama Motorlarında İlk Sıralarda Yerinizi Ayırtın E-ticaret siteniz yeni özellikler ile daha da güçlü!

T-Soft eticaret sistemleri on yılı aşkın süredir, ar-ge gücünün önemli bir kısmını sürekli olarak arama motoru optimizasyonu ve performansı üzerine yoğunlaştırmış ve kullanıcılarının reklam maliyeti olmadan, arama motorlarında üst sıralara çıkmasına imkan sağlamış ve gelirlerinin artmasına katkıda bulunmuştur.

Ülkemizde ilk ve tek Link Yönetimi mimarisi ile kendisi ile yarışmaya devam etmekte ve yeni T-Soft tek rakibi olan eski T-Soft'tan daha da üstün hale gelmektedir.

Link yönetimi modülü e-ticaret sitesinin tüm sayfalarının tek bir panel üzerinde görüntülenip, takip edilebilmesi ve bu sayfalar üzerinde işlem yapılabilmesine imkan tanır.

Link yönetimi modülüne yardımcı olarak geliştirilen Link Tipi Ön Tanım Ayarları ve 404 Hata Raporları bölümleri de bu modülü tamamlayıcı diğer bölümlerdir.

Link yönetimi panelinin ana ekran görüntüsü aşağıdaki gibidir.

Numaralandırılmış bölümlerden itibaren anlatırsak;

1- Link: e-ticaret sitesinde yer alan linktir. Ürün, Kategori, Marka vb. sitede yer alan herhangi bir link olabilir.

2 - Yönleneceği Link: Bir link başka bir linke yönlenmekte ise, buradan yönlendiği link görünmektedir. Bu yönlendirme 301 yönlendirme olarak gerçekleşmektedir.

Link yönlendirme sayesinde, arama motoru, eski sayfayı ziyaret ettiğinde, artık öyle bir sayfa olmadığı, bundan sonra o sayfa yerine yeni bağlantının değerlendirilmesi gerektiği bilgisini alır. Böylece sayfa silindiği için e-ticaret sitesinin puanını düşürmez, tam aksine yeni sayfayı belirttiği için puanını artırır. Arama motorunun en rahatsız olduğu şeylerden birisi de, kullanıcısının yanıltılmasıdır. Olmayan bir sayfaya müşteriyi yönlendirme onu kullanıcısına mahcup edeceği gibi, siteye olan güvenini de azaltacaktır.

3 - Tip: Sayfanın türünü ifade eder, bu bir kategori sayfası mı, marka sayfası mı, etiket sayfası mı, blog sayfası mı bunun anlaşılmasını sağlar. Sayfa tiplerine sayfaların önceliklerini belirlemede önemlidir.

4 - Pagerank: Arama motorunun sitenin ilgili sayfası için verdiği bir puanlama kriteridir. Bu bilginin site yöneticisi ile paylaşılarak strateji geliştirilmesi sağlanır.

5 - Aylık Hit: İlgili sayfanın bulunulan ayda kaç ziyaretçi aldığını gösterir.

6 - Değişim: SiteMap üzerinden arama motoruna bildirilen yapıda, sayfanın ne sıklıkta değiştiğinin bilgisinin yönetilmesini sağlar.

7 - Öncelik: Aynı şekilde SiteMap üzerinde sayfanın önceliğini belirterek, arama motorlarına yardımcı olur ve hangi sayfanın daha önemli olduğunu bizzat e-ticaret sitesi nin kendisi arama motoruna iletmiş olur.

8 - Oluşturulma Süresi: Sayfanın kaç gün önce oluşturulduğunu gösterir. Eski sayfalar değerlidir ve işlem yapmadan önce iyi düşünülmesi gerekir, bu konuda site yöneticisi bilgilendirilmiş olur.

9 - Yönlendirilme Süresi: Sayfanın bir başka sayfaya yönlendirilmesi sağlanıyorsa, bu yönlendirmenin kaç gün önce yapıldığını belirtir.

10 - Not: her sayfa ise ilgili arama motoru optimizasyonu konusunda bazı çalışmalar yapılabilmektedir. Not alanına bu konuda bilgiler girilerek, bilginin kaybolmaması sağlanır. Örneğin şu forumda şöyle bir yazı yazıldı ve link verildi.

11 - Sayfa ile ilgili yapılan çalışmalar için rakamsal ikonlar oluşturulmuştur.

Bu rakamların her biri bir anlam için atanabilir, böylece e-ticaret yöneticisi takibini yapmış olur.

Örneğin; 1 numaralı ikon, açılmış bir blogda ilgili sayfa için bir makale yazıldığını ve oradan bir bağlantı verildiğini ifade edebilir.

Bu şekilde makale yazılan sayfalar için 1 numaralı ikon işaretlenir. Sonra bu işaretli sayfalar filtrelenerek, hangilerinde çalışma yapılmış kolayca bulunmuş olur.

Arama motoru optimizasyonunda başka sitelerden ilgili sayfaya bağlantı alınması veya ilgili sayfa ile ilgili bir makale yazılması çok değer ifade eder.

Bu konuda yapılan profesyonel çalışmalar, sitenin ilgili kelimelerde arama motorlarında üst sıralarda çıkmasında büyük katkı sağlayacaktır.

12 - SEO Bilgilerini Gösterme:

Bağlantı tıklandığında, sayfada 3 yeni sütun görünecektir. Bu sütunlarda her bir sayfa için hangi Başlık, Anahtar Kelime ve Açıklama yer aldığı görünecektir.

Arama motorları her sayfa için ayrı bir başlık ve açıklama olmasına önem gösterir, bunun özgün bir şekilde yapılması sitenin ve sayfanın puanını yükseltecektir. Bu bölüm sayesinde diğer özellikler ile birlikte bu bilgiler de görünmüş olacaktır.

Aşağıdaki resimde ekran görüntüsü yer almaktadır.

13 - İçe Aktar : Farklı bir yazılımdan T-soft e-ticaret sistemlerine geçmeyi tercih eden e-ticaret projelerinde, eski bağlantılarının yenilerine yönlendirilmelerinin toplu yapılabilmesi için Excel üzerinden içe aktarma imkanı tanır.

Bu sayede eski bağlantı adreslerini tıklayan ziyaretçiler yeni sayfalar doğru bir şekilde yönlenecek, bu bilgi arka planda arama motoruna iletilecek ve arama motorunun kısa süre içinde kendini güncellemesi sağlanacaktır.

14 - Dışa Aktar : T-Soft dünyanın en başarılı e-ticaret yazılımı olmakla birlikte, aynı zamanda kendisine en çok güvenen e-ticaret yazılımıdır. Eğer bir e-ticaret sitesi T-Soft'tan ayrılmak isterse, hiç bir kayıp yaşamadan ayrılabilmesi için mevcut sayfa bilgilerinin de en doğru şekilde verilebilmesi bu bölümden yapılabilecektir.

15 - Keşfet: Bu bağlantıya tıklandığında bir pencere açılacak ve ilgili sayfa ile ilgili farklı bilgilere ulaşılabilmesi sağlanacaktır.

Google Önbellek Görüntüsü: Sayfanın Google üzerinde nasıl göründüğünü belirtir.

Google Salt Metin Görüntüsü: Sayfanın Google üzerindeki metinlerini gösterir.

Google Geriye Dönük Bağlantılar: Sayfanın hangi sayfalardan bağlantı aldığını Google üzerinde gösterir.

Google İlişkili Sayfalar: Google üzerinde bu sayfanın ilişkili olduğu diğer sayfaları gösterir.

Google Yapısal Test Aracı: Rich Snippets ile e-ticaret sitesinde ürünlere ait bilgiler, parametrik olarak arama motoruna en doğru şekilde ifade edilir. T-Soft bu konuda öncü olmuştur ve en başarılı çözümü sağlamaktadır Bu bağlantıdan da yapılan çalışmaların ne ölçüde doğru yapıldığı kontrol edilmiş olur.

Twitter Sonuçları: Bu sayfa ile ilgili Twitter üzerinde daha önce oluşturulmuş kayıtları görüntüler.

Archive.org Görüntüsü: Archive.org sitesi internetteki her sayfayı indeksleyen bir sitedir. Buradan bu sayfanın geçmişte kaydedilen görüntülerine kolayca ulaşılmış olacaktır.

16 - Yönlendirme Ekle:

Bağlantıya tıklandığında aşağıda görünen pencere açılacaktır. Bu pencereden bir sayfanın sitedeki başka bir sayfaya yönlenmesi sağlanabilmektedir.

17 - Düzenle: Seçili sayfanın düzenlenmesini sağlar, bu bir ürün sayfası ise ürün düzenleme penceresini açar, kategori sayfası ise, kategori düzenleme penceresini açar ve sayfa ile ilgili detaylı düzenlemeye imkan tanır.

18 - Filtrele: Bir çok kriter ile aranılan sayfanın filtrelenerek kolayca ulaşılabilmesini sağlar.

Yönetici panelinde, Bölümler / Link Yönetimi / Link Yönetimi başlığı üzerinden modüle erişilebilmektedir.

Modül tüm paketlerimizde standart olarak gelmektedir.

T-Soft e-ticaret dünyasına Link Yönetimi modülünü gururla sunar.

Şimdi arama motorlarında sıralamaları alt üst etme zamanı.

Haydi T-Soft kullanıcıları, 2000 sitede, 20 milyon sayfaya öyle bir çalışalım ki, Google bile sıralamalarındaki bu değişime şapka çıkartsın.

Yazan:
Konu: Link Yönetimi Geliştirilmiştir Arama Motorlarında İlk Sıralarda Yerinizi Ayırtın
Açıklama: T-Soft e-ticaret sistemlerinde yeni bir yazılım geliştirmesi daha; Link Yönetimi Geliştirilmiştir Arama Motorlarında İlk Sıralarda Yerinizi Ayırtın
Yazan: T-Soft Destek
10.12.2014