T-Soft e-ticaret sistemlerinde yeni bir yazılım geliştirmesi daha; Google Universal Analytic Entegrasyonu Geliştirilmiştir E-ticaret siteniz yeni özellikler ile daha da güçlü!
Google Universal Analytics entegrasyonu gerçekleştirilmiştir.
Google Analytic programı ile e-ticaret sitesi ile ilgili kapsamlı istatistikler alınabilmekte, bunların ziyaretçi ile olan ilişkisi, google reklamları ile olan ilişkisi en doğru şekilde alınabilmektedir.
Universal Analytics, Google Analytics hesabınızdaki verilerin birleştirilme ve düzenlenme şeklini değiştiren özellikler sağlamaktadır. Universal Analytics'le daha fazla veriyi ve veri türünü toplayabilir, veri kalitesini yükseltebiliriz. Böylece her aşamada (reklamcılık, satış, ürün kullanımı, destek ve elde tutma) e-ticaret sitesindeki ziyaretçilerinin işletmenizle nasıl etkileşime geçtiğini daha iyi anlayabiliriz.
Universal Analytics (Kısaca UA) ile aşağıdakileri yapabiliriz
İşaret Birden çok cihazda ve platformda verileri entegre etmek için Measurement Protocol'u kullanabilirsiniz.UA tarafından kullanıma sunulan Measurement Protocol, tüm cihazlardan gelen verileri toplamanıza ve Analytics hesabınıza göndermenize olanak tanıyarak yalnızca web sitelerinden daha fazlasını izlemenize olanak tanır. Kullanıcıların tüm cihazlarınızla (akıllı telefonlar, tabletler, oyun konsolları ve hatta dijital aletler) nasıl etkileşime geçtiğini görmek için Measurement Protocol'daki yeni analytics.js kodundan ve yeni geliştirici referans kitaplıklarından yararlanın.
İşaret Çevrimdışı ve çevrimiçi verileri senkronize ederek olası satış yaratma sürecini iyileştirebilirsiniz.UA ile tüm çevrimiçi ve çevrimdışı müşteri temas noktalarınızdaki (pazarlama kampanyaları, satış görüşmeleri ve mağaza ziyaretleri gibi) verileri izleyebilir ve böylece dönüşüm sağlayan kanallar arasındaki ilişkiyi keşfedebilirsiniz. UA esasen veri toplama yöntemlerinde bir yenilik olduğundan, cihazlar arası verileri gösteren yeni raporlar bulunmamaktadır.
İşaret Kendi boyutlarınızı ve özel metriklerinizi tanımlayabilirsiniz.Özel boyutlar ve özel metrikler, Analytics hesabınızdaki varsayılan boyutlar ve metrikler gibidir. Aradaki tek fark bunları sizin oluşturmuş olmanızdır. Bunları, Google Analytics'in otomatik olarak izlemediği verileri toplamak için kullanın.
İşaret Mobil uygulamalarınızın ne kadar iyi performans gösterdiğini anlayabilirsiniz. Mobil Uygulama Analytics'i, mobil uygulamalara özel kullanım verilerini toplar ve bunları Google Analytics hesabınıza entegre eder. Google Analytics hesabınızda web analizi bilginizi özel uygulama raporlarına yeniden uygulayabilirsiniz. (Şu an beta olarak sunulmaktadır)