Gelişmiş Destek Hizmeti T-Soft e-ticaret
Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Gelişmiş Destek Hizmeti

Ücreti: $Datam[SatisFiyati] TL + KDV

Aylık Yenileme Bedeli: $Datam[YenilemeBedeli] TL + KDV


T-Soft e-ticaret sistemi, alışagelmiş paket çözümlerin aksine, esnek alt yapısı ile, farklı ihtiyaçlara etkin çözümler üretebilmeye imkanı tanımaktadır.

Ürünlerimiz ile verilen destek hizmetleri kapsamında, Videolu Anlatımlar, Yardım Makaleleri, Chat, Ticket Sistemi (TDM), Telefon Desteği, Sınıf Eğitimleri ve Özel eğitimler ile yazılım kullanımı ile ilgili müşterilerimiz ayrıntılı olarak bilgilendirilmekte ve soruları ivedi olarak cevaplandırılmaktadır.

Beklentileri daha yüksek olan müşterilerimiz için sunulan gelişmiş destek hizmetimiz ise, standart desteğin dışında yazılımsal desteği de içeren ve müştriye özel bir destek uzmanı ile yapılan hizmetler bütünüdür.

Bu kapsamda 1 Destek Uzmanı 10 müşteriye tahsis edilmekte ve her gün her bir müşteri için 50 dakika çalışma yürütmektedir.

Programın amacı iş hacmi yüksek müşterilerimizin, daha da profesyonelleştirilmesi, bilgisi olunmayan ve eksik kalınan konularda desteklenmesidir. Müşteri ofisinde bu ihtiyaçları karşılayacak personelin istihdam maliyetlerinin çok daha yüksek olması, personelin tüm zamanının etkin kullanılamaması ve personelden hangi hizmetlerin alınabileceğinin bilinmemesi, bu hizmet modelini gerekli kılmaktadır.

T-Soft ofisinde, yöneticilerimiz, destek uzmanlarını sürekli denetlemekte, yeni teknolojiler ve gelişmeler ile ilgili bilgilendirmekte ve müşterilere verilen hizmetler sorgulanmaktadırlar.

Destek Uzmanları, ürünün kullanımı ile ilgili müşterileri kapsamlı olarak bilgilendirmekte, müşterilerin yapmakta zorlandıkları excel işlemleri, toplu fiyat işlemleri gibi konularda işlemleri gerçekleştirebilmektedirler.

Bu hizmet modelinin en avantajlı özelliği ise, standart destek hizmeti kapsamında sunulmayan Şablon Yönetimi desteğinin verilmesidir.

Şablon yönetim mimarisi, T-Soft e-ticaret sisteminin esnek alt yapısının yönetilebildiği çok özel bir sistemdir, bu yapı üzerinden yazılımın HTML, CSS, Javascript yapıları kontrol edilmekte ve düzenlenebilmektedir. Bu imkanlar yazılım alt yapısında bulunan özellikler içinde, müşterinin site üzerinde farklı sayfalarda farklı mesajları müşteriye verebilmesine imkan tanır.

Örnekler ile ifade etmek gerekirse, şablon mimarisi ile; Örneğin, Ürünün Markası A markası ise ürün detay sayfasında, A markasını farklı bir renkte göster ve sayfada özel bir görüntü çıkar. Diğer tüm markalarda ise standart görünümü göster. Ürünün fiyatı 10 TL altında ise, ürünlerin listelendiği sayfalarda "Süper Fırsat" yazsın. Her kategori sayfasında başka bir arka plan resmi açılsın. Örneklerinde olduğu gibi veya çok daha farklı çalışmalar yapılabilecektir.

Gelişmiş Destek Hizmeti, tasarımsal hizmetler içermemektedir.

Gelişmiş Destek Hizmeti ile yapılan çalışmalardan bazıları aşağıda sıralanmıştır.

Müşteri adına Google servisleri hesabı açma, Google Site Yöneticisi Araçlarına siteyi kayıt ettirme,ayarlarını yapma, takibini yapma, Google Analytics kurulumunı gerçekleştirme, ayarlarını yapma, takibini yapma, Google Analytics sipariş entegrasyon ayarlarını yapma, takibini yapma, müşteriyi bilgilendirme, Yandex Metrica entegrasyonu kurulumu yapma, takibini yapma, müşteriyi bilgilendirme, Facebook Connect kurulumu gerçekleştirme, Twitter Connect kurulumu gerçekleştirme, Facebook Mağaza kurulumu gerçekleştirme, Yönetici panelinde kullanıcı bazlı, yapılabilecek hatalara karşı, düzenli sipariş testleri gerçekleştirme, kargo ücretlendirme testleri gerçekleştirme, XML entegrasyonlarının takibini yapma, güncellemeleri kontrol etme, Site ayarlarını gözden geçirerek, tüm sistemin etkin kullanılmasını sağlama, Kullanılmayan modüller hakkında müşteriyi bilgilendirerek, müşterinin faydalanabileceği modüllerin devreye alınmasını sağlama, Arama motorlarında etkin görünebilme ile ilgili, T-Soft e-ticaret sisteminde mevcut özelliklerin uygulanması konusunda müşteriyi bilgilendirme, gerekli ayarları yapma, Sipariş süreçlerinde müşterilerin girecekleri zorunlu alanların yönetimi, düzenlenmesi, Üyelik için gerekli alanların ve zorunlu alanların yönetimi, düzenlenmesi, Üye gruplandırma işlemleri, Toplu e-posta gönderim entegrasyon ayarlarını yapma,

Ayrıca normal destek hizmeti kapsamında yüzlerce projeye hizmet veren bir Call Center ekibi bulunmakta ve bu ekip, gelen talepler ile ilgilenmekte ve çözüm üretmektedir, standart destek hizmeti kapsamında müşterinin tek bir destek personelinden hizmet alabilmesi mümkün değildir, destek personelleri gelen çağrılar ile ilgilenmekte ve onların sorunlarını gidermekle meşgul olmaktadırlar, bu süreçte, bir müşterinin özellikle hep aynı destek personeli ile iletişimde kalmak istemesi, üretilen hizmette yüksek oranda azalmaya sebep olmakta ve bu durum yönetilememektedir. Gelişmiş destek hizmeti ise, müşteri için atanmış hep aynı Destek Uzmanından hizmet alabilmesi modeli ile çalışmaktadır.

Gelişmiş destek hizmeti anlaşması 6 aylık periyotlarla yapılmaktadır. Atanan bir destek uzmanı en az 6 aylık süre ile müşteriye hizmet vermektedir.

Yazan:
07.11.2012