Kobikom'dan T-Soft Kullanıcılarına Özel Dijital İletişim Çözümü
Not: Kampanyamız 13.10.2021 Tarihinde Sona Ermiştir. Güncel Kampanyalarımıza Ulaşmak İçin Tıklayınız
Kobikom'la iletişim altyapınızı dijitalleştirirken maliyetlerinizi %70'e varan azaltın
Kobikom & T-Soft iş birliğine özel Sabit Telefon ve Santral altyapınızı Kobikom'a taşıyarak ilk 6 Ay Ücretsiz Kullanın. Kobikom'la Dijitalleşmenin gücünü kullanarak sonraki aylarda iletişim maliyetlerinizi %70'e varan azaltın.
Kobikom & T-Soft Entegrasyonu Size Ne Sağlar?
Bir işletmelerin dijital dönüşümdeki başarısı aynı zamanda, onlara büyük oranda Hızlılık, Maliyet Avantajı, Esneklik ve bunlara bağlı olarak da Rekabet Avantajı ve ve Müşteri Memnuniyeti artırması gibi önemli değerler elde etmesini sağlamakta. Kobikom'la iletişim ayağında Dijital dönüşümlerini gerçekleştiren işletmeler her işletme için büyük öneme sahip olan tasarruf ve yenilikçi değerlere sahip olmaktalar.
İletişim Maliyetlerinizi Yarı yarıya Azaltın
İletişim Maliyetlerini Düşürmek: ,Bu sistemlerde birden fazla numara kullanılmasına gerek olmadığı için sabit hat maliyetlerinden kurtulmuş olursunuz. Ayrıca uygun fiyatlarla dış aramalar yaparak faturalarında %75'lere varan tasarruf edebilirsiniz
Kurumsal Müşteri Hizmetleri Numarası:
Hem kurumsallığınızı sağlamak, hem de maliyet ve teknik açıdan avantajlarından yararlanmak için müşteri hizmetlinizde 0850'li müşteri hizmetleri numarası kullanabilirsiniz.
Analog Numaranızı Dijital Hale Getirin
İşletmenizde halen 40 önceki teknolojiye sahip analog ( PSTN) numara kullanıyorsanız numaranız aynı kalmak kaydıyla Kobikom'a taşıyarak dijital bir numara haline getirin ve avantajlarından hemen yararlanın.
Görüşmelerinizin Ses Kaydını Alın
Bulut Santralin ses kaydı özelliği ile söz uçar yazı kalır deyimi tarih oldu. Santraliniz üzerinden gerçekleşen tüm gelen, giden ve hatta dahili görüşmelerinizi ses kaydı altına alarak müşteri hizmetleri deneyiminizi artırır, çalışanlarınızı denetleyebilir, müşterilerinizle oluşacak olası uzlaşmazlıkları ortadan kaldırabilirsiniz.
Gelen Çağrılarınızı İlgili Birimlere Otomatik Bağlayın
Bulut Santralinize gelen çağrıları kurumsal bir anonsla karşılayıp, IVR aracılığı ile katmanlı menü olarak ayarlayabilirsiniz. Bu sayede birden çok birime veya şubeye kendine özel IVR tanımı yaparak birden fazla karşılama anonsları, her tuşlama altına yeni IVR senaryoları oluşturabilirsiniz.
Servis Seviyenizi (SLA) Ölçümü:
Kuyruk yönetimiyle gelen çağrılarınızı hedeflediğiniz sürelerde yanıtlanıp yanıtlanmadığınızı ölçebilirsiniz.
E-Ticaret Sektörüne Özel Çözümler
Siparişlerin Kargo Durumlarını IVR Üzerinden Okutun
Siparişlerinizin kargo durumlarını sanal santral üzerinden robota okutabilirsiniz. Böylelikle e-ticaret sitelerinde en çok karşılaşılan siparişinin kargo durumunu öğrenmek için arayan müşterilerinize daha az iş gücüyle yanıt vermiş olursunuz
IVR Aracılığı İle Ödeme Alın
Müşteri temsilcisinin görüşmüş olduğu kişiyi kredi kartı bilgilerini tuşlaması için IVR üzerine (sesli yanıt sistemi) aktararak veya borç bakiyesi olan kişileri otomatik olarak aranması sonucunda Sesli yanıt sistemi üzerinden yapılan kredi kartı bilgilerin tuşlaması ile kredi/banka kartlarından sanal pos aracılığı ile güvenli bir şekilde ödemenin tahsil edilmesini sağlayın.
Kapıda Ödeme Seçenekli Siparişleri Otomatik Onaylatın
Kapıda ödeme seçenekli oluşturulmuş siparişleriniz için sanal santral üzerinden otomatik robot ile aratarak tuşlama üzerinden onay alabilirsiniz. Bu özellik sayesinde kapıda ödeme yöntemi ile verilen siparişlerin iade oranını azaltmış olursunuz.
Sizi Arayan Müşterilerinizi Telefonu Açmadan Tanıyın
Sizi arayan müşterilerinizin bilgileri e-ticaret sisteminizin ekranlarında otomatik olarak açılır. Böylelikle müşterinizi daha fazla bekletmeden isimleriyle karşılayarak müşteri memnuniyetinizi arttırabilirsiniz.
Çağrı Ses Kayıtlarını İlişkilendirin
Yapılan telefon görüşmelerini müşterilerinizle ilişkilendirerek ses kayıtlarını ilgili müşteri kartının altında gelen çağrı, giden çağrı ses kaydı olarak tutun, böylece ses kayıtlarına kaydını dinlemek istediğiniz müşterinin altında kolayca erişime imkânı sağlamış olursunuz.